Όροι Χρήσης - Electric-Shop :: ηλεκτρικές συσκευές, ηλεκτρονικά, gadgets, κινητά τηλέφωνα

ΕΙΣΟΔΟΣ

Δεν έχεις λογαριασμό;

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
23210 39085-4
  • Σας ενημερώνουμε ότι λογω της παράτασης του lockdown οι αποστολές των εμπορευμάτων θα ξεκινήσουν μετά τις 15/12.Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 11:00 -14:00 και 18:30- 20:30.

Όροι Χρήσης

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ Electric-Eshop.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.

Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρώτητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχομένων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

Μερικές φορές οι φωτογραφίες ενδέχεται να είναι ενδεικτικές για τα προϊόντα

Διαδικασία Αγορών ( Παραγγελίες – Παραδόσεις – Αποστολές – Επιστροφές )

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9.00-21.00 ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 9.00-15.00

Η αγορά από την ιστοσελίδα μας υπάγεται σε συγκεκριμένους κανόνες όσο αφορά την αγορά, αποστολή και επιστροφή των προϊόντων, καθώς και την ακύρωση της παραγγελίας. Πριν συνεχίσετε με τις αγορές, σας παρακαλούμε να διαβάσετε τους παρακάτω κανόνες:

Αγορά Προϊόντων:

Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει για την αγορά του περιεχομένου του καλαθιού,  με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Στη περίπτωση της κάρτας, ο πελάτης κατευθύνετε σε ασφαλή ιστοσελίδα, στην οποία δίνει τα στοιχεία της κάρτα του. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτα γίνεται το βράδυ της ίδια ημέρας. Το κατάστημα μας θα εκδώσει απόδειξη για την αγορά της παραγγελίας, αλλά αν το επιθυμεί ο πελάτης μπορεί να εκδοθεί και τιμολόγιο.

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με την υποβολή της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε για την σωστή ολοκλήρωσή της και σας αποστέλεται και σχετικό EMAIL επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

Ημερομηνίες και Διαδικασία Παράδοσης
  • Η παράδοση των προϊόντων είναι επί πεζοδρομίου εκτός κάποιων εξαιρέσεων  που αναφέρονται παρακάτω.
  • Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή. Τα εμπορεύματα αποστέλλονται με τα ιδιόκτητα φορτηγά μας η' φορτηγά μεταφορικής εταιρίας. εντός Θεσσαλονίκης και τα έξοδα αποστολής για τη Θεσσαλονίκη είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές ανω των 250€  (εκτός από τις εξαιρέσεις που αναφέρονται ρητά στη περιγραφή τους)
  • Εάν δεν υπάρχει ασανσέρ και ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του προϊόντος σε όροφο πάνω από το ισόγειο τότε ο πελάτης βαρύνεται με το κόστος της μεταφοράς. Διευκρινίζεται ότι για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στη συσκευή κατά τη μεταφορά της από το ισόγειο μέχρι τον όροφο που επιθυμεί ο πελάτης, η Electric eshop δεν φέρει καμία ευθύνη καθώς ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή από τη στιγμή που το προϊόν παραδίδεται στο ισόγειο της διεύθυνσης που έχει υποδείξει ο πελάτης. Για τα μεγάλα ψυγεία ή ντουλάπες ψυγεία, εφ’ όσον δεν χωρούν να παραδοθούν από το ασανσέρ προβαίνουμε σε συνεννόηση με τον αγοραστή για να πληρωθεί γερανός από τον ίδιο.
  • Η κυριότητα στο προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση.
  • Για παραδόσεις εκτός Θεσσαλονίκης, τα εμπορεύματα αποστέλλονται με πρακτορεία μεταφορών της επιλογής του καταστήματός μας, εκτός και αν ο αγοραστής επιθυμεί κάποιο της αρεσκείας του, το οποίο και πρέπει να διευκρινίσει κατά την παραγγελία. Το κόστος μεταφοράς εκτός Θεσσαλονίκης, εξαρτάται από τον όγκο, το βάρος του προϊόντος και την απόσταση μεταφοράς και τα ελάχιστα μεταφορικά είναι 4(πέντε) ευρώ. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για το κόστος μεταφορικών από το Electric eshop μέσω τηλεφώνου μόλις ληφθεί η παραγγελία. .
  • Η ενημέρωση για την ημέρα και ώρα παράδοσης γίνεται από την μεταφορική εταιρία η οποία ενημερώνει τον πελάτη για τις ώρες παράδοσης  σύμφωνα με το πρόγραμμα παραδόσεων που έχει.
  • Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η παράδοση να γίνει συγκεκριμένη ημέρα και ώρα επιβαρύνεται με το επιπλέον κόστος το όποιο θα ζητηθεί από την μεταφορική.  
     
  • Εάν ο πελάτης δεν καταφέρει να είναι στη θέση του, και δεν έχει ενημερώσει το κατάστημα, χρεώνεται επιπλέον 20€ για την επόμενη προσπάθεια παράδοσης. 
  • Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο στις εργάσιμες ημέρες.
  • Οι παραγγελίες πρέπει να εξοφλούνται εντός 24 ωρών από την ώρα της παραγγελίας . Μετά το πέρας των 24 ωρών διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα.
    Για τις παρακάτω περιοχές, η παραλαβή των εμπορευμάτων θα γίνεται από το γραφείο της μεταφορικής εταιρείας
  • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΑΜΦΙΣΣΑ – ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ – ΑΡΤΑ – ΒΟΝΙΤΣΑ – ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ – ΖΑΚΥΝΘΟΣ – ΘΗΒΑ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΕΡΚΥΡΑ – ΚΩΣ – ΛΑΜΙΑ – ΛΕΥΚΑΔΑ – ΛΙΒΑΔΕΙΑ – ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ – ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ – ΡΟΔΟΣ – ΣΚΙΑΘΟΣ – ΣΚΟΠΕΛΟΣ – ΣΟΥΦΛΙ – ΧΑΛΚΙΔΑ – ΧΙΟΣ
Αποστολή εντός Θεσσαλονίκης

Τα εμπορεύματα αποστέλλονται εντός πολεως της Θεσσαλονίκης και τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω τών 250€(εξαιρούνται  προϊόντα λόγω της ιδιαίτερης φύσης τους οπως προιόντα τεχνολογίας, τηλεοράσεις κ.λ.π και καποιες εξαιρέσεις που αναφέρονται ρητά στη περιγραφή τους)

(Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου χρειάζεται και δευτερη μεταφορική για την παράδοση του προιόντος, εκεί που το δίκτυο μας δεν εξυπηρετεί άμεσα την συγκεκριμένη περιοχή). Στα δωρεάν μεταφορικά δεν περιλαμβάνεται εγκάτασταση συσκευών,μεταφορά διπλών ψυγείων (ψυγεία-ντουλάπες), χρήση ανυψωτικού μηχανήματος ή μεταφορά σε όροφο.

Για ποιες περιοχές της Θεσσαλονίκης ισχύουν τα Δωρεάν Μεταφορικά;
Οι περιοχές της Θεσσαλονίκης όπου ισχύουν τα Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 250ευρώ είναι:
• Κέντρο Θεσσαλονίκης
• Αμπελόκηποι – Μενεμένη
• Νεάπολη – Συκές
• Κορδελιό – Εύοσμος
• Καλαμαριά
• Δ. Παύλου Μελά
• Πυλαία

Παραλαβή προϊόντων:
  •  Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
  1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλλουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Επιστροφές Προϊόντων:
  • Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που τα συνοδεύουν και της συσκευασίας τους σε άριστη κατάσταση, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Για την αποφυγή της ταλαιπωρίας των πελατών, είναι καλό να ελέγχεται προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
  • Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρεία σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων την ωρα της παράδοσης.
  • Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Electric eshop για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και το κόστος της επιστροφής τους.
  • Οι πελάτες της Electric eshop θα πρέπει να κοινοποιούν εγγράφως ή με fax την επιθυμία τους για επιστροφή των προϊόντων που αγόρασαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα αναφέροντας ημερομηνία, αριθμό παραστατικού αγοράς και την επιθυμία της επιστροφής εντός της ημέρας.και θα λάβουν έγγραφη έγκριση επιστροφής από την Electric eshop (fax 2321039300 τηλ 2321039085 & 2321039300)
  • Οι πελάτες της Electric eshop έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν και να ζητήσουν την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Electric eshop παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγέλθηκαν, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του προϊόντος.
  • Οι πελάτες της Electric eshop έχουν το δικαίωμα της επιστροφής των προϊόντων που αγόρασαν με χρέωση της Εταιρείας σε όσες περιπτώσεις η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία τότε η Electric eshop δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του.
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που ο πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του και αφετέρου με τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που η Electric eshop θα παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Electric eshop , η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται, στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρειας και, στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη από το κατάστημα της.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Electric eshop έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της έναντι του πελάτη.
  • Όλα τα διατιθέμενα από την Electric eshop προϊόντα φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται σχεδόν πάντοτε από γραπτές οδηγίες χρήσης. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια 2-5 χρονιά(αναφέρεται στη περιγραφή της κάθε μίας) από την ημερομηνία της αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον υπάρχει η απόδειξη αγοράς συσκευής, δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής και δεν εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.
  • Για τα προιόντα στα οποία δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (π.χ Crown, Finlux, Arielli, Sharp κ.α) , η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση βλάβης είναι η εξής: 
  1. ​​Αποστολή του προιόντος πίσω στην εταιρία μας.
  2. Ελεγχος του προιόντος.
  3. Αποστολή του προιόντος στον προμηθευτή μας εφόσον κριθεί απαραίτητο.
  4. Επιστροφή πίσω στον πελάτη μας έπειτα από την επιδιόρθωση του προβλήματος.
  5. Ο χρόνος επίλυσης του προβλήματος εξαρτάται από τον προμηθευτή μας, ο οποίος έχει και την εγγύηση. Η εταιρία μας δεν φέρει ευθύνη για την οποιαδήποτε καθυστέρηση.
  6. Το κόστος της επιστροφής του προιόντος στην Εταιρία μας και της αποστολής στον προορισμό από όπου απεστάλει επιβαρύνει τον πελάτη.


Ακύρωση της παραγγελίας:

Δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» στον browser σας και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2321039083 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε μαζί μας και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (N. 2472/1997)
 
Η Εταιρεία σας ενημερώνει ότι, για την καλύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση σας μέσω των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε στη διαδικτυακή μας πύλη www.electric-eshop.gr επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα, βάσει του Ν. 2472/1997 και των σχετικών τροποποιήσεων του και σύμφωνα με τις ακόλουθες κατευθυντήριες γραμμές:
 
Μας δίνετε μόνο τα τυπικά σας στοιχεία, που αφορούν στην ομαλή ολοκλήρωση της αγοράς σας. Για αυτό το λόγο, στις συναλλαγές που γίνονται μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, ζητάμε μόνο στοιχεία που είναι απαραίτητα για να στείλουμε την παραγγελία σας με ακρίβεια και συνέπεια στο χώρο σας, καθώς και για να προσωποποιήσουμε και να βελτιώσουμε την εξυπηρέτησή σας. Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: το Username (Email) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (Password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Σας δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (Password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητάς του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην αλλαγή του Προσωπικού Μυστικού Κωδικού Ασφαλείας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή μας με την εγγραφή σας ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σας. Θα σας συνιστούσαμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το Password σας σε τακτά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των απλών κωδικών.
 
Η εταιρεία μας, για να μπορεί να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών στον καταναλωτή χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics. Μέσω της υπηρεσίας αυτής κοινοποιούνται ανώνυμα στατιστικά χρήσης στο Skroutz.gr, ενώ τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου του Skroutz.gr, την οποία μπορείτε να βρείτε στο https://www.skroutz.gr/privacy.

Λήψη / Διαγραφή Δεδομένων Σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ (GDPR):
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε τη δυνατότητα να κατεβάσετε ή να διαγράψετε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που έχουν συλλεχθεί από εμάς. Στην περίπτωση που είστε εγγεγραμμένος χρήστης θα πρέπει να κάνετε login στο λογαριασμό σας και κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του λογαριασμού σας θα δείτε τις δύο επιλογές (Διαγραφή και Προβολή) που έχουμε ετοιμάσει για εσάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση ή αν έχετε παραγγείλει ως επισκέπτης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε και πάλι να ζητήσετε την αποστολή των δεδομένων σας ή τη διαγραφή τους στέλνοντας μας email μέσω των στοιχείων που θα βρείτε στη σελίδα της επικοινωνίας μας.
 
1ο χλμ Σερρών – Νιγρίτας, Τ.Κ. 62500 ΣΕΡΡΕΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΑ
+302321039085-4 / +302321039084
+302321039083 / +302321039300

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 21:00μ.μ

Σάββατο: 09:00 - 15:00

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!